Antikbutik,loppis och ABC

Var till en antikbutik i Pörtom idag. Jag hittade ingenting jag behövde, men Mia hittade en träbytta. Sen då vi hade sett färdigt där var klockan så lite så då for vi tillbaka mot stan och till Adam&Eva. Köpte två ljusstakar och en glasburk.


Ljusstakar av metall. Ska måla dem vita! (1,90€st)


En fin glasburk! (6€)


Denna fyndade Johnny för 70 cent, ska väl bli en lampa.

Efter loppis besöket blev det mat på ABC, pepparbiff för att vara exakt. Det var gott! Så nu är jag så mätt att jag inte orkar göra nåt. Johnny for just "hem" och tvätta bilen, jag skulle också behöva tvätta min bil, men orkar inte just nu. Ska vila upp mig så jag orkar fara på kalas ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0