Wc

Är så trött! Kom just hem från jobbet. Kändes som om arbetsdan aldrig skulle ta slut, men som tur gjorde den det till sist! Skulle vilja vara ledig ALLA helger så man skulle få gjort nåt på huset. Känns som om jag aldrig gör nåt. Då jag e ledig om dagarna finns det inte mycket jag kan göra själv, det är mest om helgerna som jag skulle vara motiverad att göra nåt. Nu är jag såå TRÖTT, så nu orkar jag inte arbeta mera idag! Hade tänkt fara till gymmet, men orkade inte, får bli imorgon istället.

Nu är kvisten isolerad o skivorna på. Nästa vecka blir golvet nog lagt. Hittde en wc-bytta inne i wc:n i huset, de hade lagt in en gammal wc provisoriskt så vi inte ska behöva frysa baken av oss i vinter då vi ska på wc. Det var ju tur! :) Man kunde dock inte spola, men ett ämbare med vatten fungerar också. Byttan var satt direkt på avloppet som går ut till brunnen på gården, så annars fungerar den normalt förutom att det inte går att spola. Får se nu vilken wc man väljer då man behöver på wc på natten...den tvärsöver gården eller bakom knuten...om det ska gå snabbt tror jag nog det blir den bakom knuten, kan vara FARLIGT att gå över gården i mörkret o halkan! :)
Trackback
RSS 2.0