Knappt sovit inatt

Usch vad jag är trött! Har nästan inte sovit nåt inatt! Till att börja med så har jag så hög puls nu igen så det var delvis därför jag inte kunde sova. Dessutom blåste det så hårt och haglade så man trodde granen på gården skulle falla ner över föjset. Elen var också borta 1,5 timme så det blev lite svalare då inte batterierna var på, men gick inte under 20 som tur var. Började komma ner hagel genom ventilen i taket?! Vet inte hur det slipper att komma ner, men det blåste ju så hårt så... Får se nu om det kommer att komma in en massa snö där nu i vinter om det blåser hårt...Var ännu hagelkorn på marken då jag steg upp, men de har nog smält nu.

Ska jobba 12-20 idag, skulle inte orka...Skulle väl behöva fara till nån läkare nu pånytt så de får kolla upp varför jag har hög puls hela tiden, börjar ha nog av det!
Trackback
RSS 2.0