Arabia

Var en sväng till Omatori o Adam & Eva. Hittade inget av intresse på Omatori, var samma gamla skräp där som vanligt. Vid Adam&Eva hittade jag en Stephen King bok för bara 1€. Samlar ju på hans böcker, o denna hade jag inte från förr. 1 € var ju billigt! :) Ja då var min loppisrunda över för denna vecka. Brukar alltid/oftast fara 1 gång per vecka till loppis o se om man gör några fynd. Söker främst efter Arabia som jag samlar på, men sällan hittar man just den serien.


Denna serie samlar jag på för tillfället, har dock många delar kvar innan den är komplett. Om någon har delar som de vill bli av med av denna serie köper jag gärna!


Nu är man mätt efter att ha ätit egenhändigt lagade hamburgare, det var smaskigt! Får se vad man ska göra nu...senare blir det iaf fredagsmys framför IDOL! :)



Trackback
RSS 2.0