Varit med ljus till gravarna

Kom just hem, har varit med ljus till gravarna samt till gymmet på Bodyharmony. For först via ABC för jag hade endast ett ljus med lock, så det blev att köpa 7 till, tog de sista ur hyllan. Var sen till Gamla-Vasa begravningsplan, båda två, nya o gamla sidan. Hade tänkt fara via stan före gymmet, men hann ej så for sen direkt på Bodyharmony 75 min. Har aldrig varit på det förr, var nog ganska avslappnande fast med lite krävande rörelser emellanåt. Så nu borde jag vara färdig stretchad för idag! :) Efter gymmet for jag till begranvingsplan i stan. Sedan på hemvägen via Kvevlax begravningsplan. Detta var den förkortade versionen av "den stora julvandringen" som sker på julafton då vi åker med ljus till alla gravar, på julafton tillkommer även Malax (båda begravningsplatserna), men hann ej med det idag o jag hade inte heller några fler ljus.

Trodde jag skulle bli mer harmonisk efter jumppan, men det höll i endast nån minut. Ringde åt Johnny o frågade vad han gjorde, han skulle just äta! Jag hade sagt före jag for att han får vänta tills jag kommer hem så kan vi laga mat, hade färdigt tagit fram kött ur frysen, MEN tydligen var en timme till förlänge att kunna vänta då han måste fara hem o äta!! SÅ, nu blir det lite Riisimuroja för min del, tänker inte laga nåt varmt att äta bara åt mej! Får väl laga köttet tills kvällen då, men hade tänkt att vi bara skulle äta en gång i dag, men så blev det inte då...SUCK!!

Får väl ta o lugna ner mig snart...men det är bara det då jag kan blir SÅ IRRITERAD!!

Trackback
RSS 2.0