Torsdag

Idag är det torsdag, vilket betyder att det snart är fredag o helg samt lilla jul! :) Jobbar visserligen 7-15 på lördag, men sen är jag ledig söndag! Idag är jag ledig till kl.16 då jag ska till natten. Hoppas nu att Puustelli gubben lagar sig ut hit till kl.15 och inte efter så att jag också hinner vara med och diskutera köket.

Har nu lagt igång tvättmaskinen (behövdes eftersom tvättkorgen svämmade över). Ätit morgonmål. Och ska fara till gymmet. Alltid samma fråga...kan jag lämna på tvättmaskinen då jag far? Ja, man ska väl egentligen inte göra det, men om jag aldrig gjorde det så skulle jag aldrig få tvättat nåt! Så det så!

Nu har vi också lite julstämning inne i huset! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0