Snö snart?

Tycker jag fått gjort mycket redan idag. Borde göra en massa tråkiga saker som städa o sånt då jag redan är upp i varv, men väntar på att rörmokarna ska börja på o grejja inne i föjse, så det löns ej att städa före.
Slutade jobbet 7 imorse, for direkt till gymmet på Bodypump express 30. Sen var jag i gymmet en timme efter det. På vägen hem svängde jag in via Sale och handlade lite. Började laga kycklingsallad direkt jag kom hem, tänkte att jag kan ju äta av det nu och på samma gång har jag kvällsmaten färdig också :)

Men var är fin vädret?? Jag som tänkte gå ut och njuta av solen...fast det skulle väl börja snöa idag...inte kul...då måste man börja skotta snö snart...undrar om vi har fixat med plogningen så att nån kommer och plogar vår gårdsväg då det kommit mycket snö, måste fråga av Johnny...

Nu blir det väl nog bara att slappa o göra ingenting...eller rättare sagt surfa runt lite...
Trackback
RSS 2.0