Ledig dag!

Oj va skönt med en ledig dag mitt i veckan, eller rättare sagt 2 lediga dagar! Man hinner göra så mycket mera då man har en ledig dag mitt i veckan än om jag har ledig helg (fast jag nog föredrar att ha ledig helg). Idag borde jag hinna tvätta nån maskin, hade så mycket smutstvätt på golvet, men den är upplockad o för i tvättkorgen o en maskin är i gång. Städa borde jag också, har ju bara dammsugit halva föjset nu i några veckors tid så det börjar nog bli lite dammigt under sängen.

Sov enda till 10.15 idag, det var skönt! Var så slut igår att jag somnade då vi såg på "Äntligen hemma", men sen piggnade jag till och vi såg till sist på "Bartenderskolan" till kl.24.

Får se nu om nån kakelläggare ska komma o se på badrummet idag. Han ska dock vara ledig 2 veckor framåt, så får hoppas att de har tid att börja lägga kakel då efter det. Vill ha min DUSCH nu!!! Börjar tycka det är lite jobbigt att vara utan dusch, var lättare under sommaren då man kunde duscha ute om så behövdes. Nu måste man planera in när o var man ska duscha...suck... Så om jag går omkring o luktar skit så får ni ha överseende med det! ;) Tror inte det blir nåt gymmande denna vecka, är nog bäst att bli helt frisk först...om man inte far på nåt pass i helgen...får se...Nackdelen med att inte fara till gymmet är då att jag inte heller kan passa på att duscha där...men jag jobbar ju natt i helgen så får duscha på jobbet igen då...

Nej nu måste jag kravla mig upp ur soffan o börja göra nåt!
Trackback
RSS 2.0