Känns liiite bättre

Just nu känns det som om halsen skulle vara lite bättre. Hoppas det håller i sig. Nu är frågan den, ska jag gå o ta svalgprov eller inte? Vet ju inte hur invecklat det är att få det taget, om man måste gå via nån läkare före, skulle ju inte tycka det, men man vet ju aldrig. Idag ska jag jobba 8-16 så har inte så mycket tid på mig att springa på HVC. Och så var det ju det här med ätandet och drickandet före ett svalgprov, hittar ingenstans info om man får dricka före, antagligen inte. Men varför kan det inte stå på nätet någonstans så man faktiskt vet hur länge på förhand man inte får äta eller dricka. För just måste jag dricka, så drack lite vatten...Imorgon är jag ju ledig så det lutar åt att jag går o ta svalgprovet (om jag nu tar nåt) imorgon istället, då kan jag bara stiga upp o fara direkt. Om jag far idag måste jag vara uppe flera timmar oäten innan jag kan fara, vilket jag inte tycker om, måste äta nåt direkt jag stiger upp om jag ska orka, får så sjukt i magen annars!


Nu måste man kanske börja klä på sig o komma ihåg att ta med lite bättre kläder till jobbet, blir julmiddag med klienterna på Kantarellis ikväll, far inte hem emellanåt, så hoppas man orkar...

Trackback
RSS 2.0