Julmiddag

Äntligen var man hemma! Känns nog att man arbetat 11 timmar idag (men får endast betalt för 8). Tycker det är lite dålig stil av Kårkulla att inte betala då man far på egen tid ut med klienterna och äter...men vad kan man...tacka för gratis mat iaf :) Vi åt oxyttrefile, sås, potatisgratäng, kokta grönsaker och till efterrätt rabarberpaj med vaniljsås. Det var riktigt gott! Kan nog rekommendera Kantarellis! Fint ställe var det också. Nu är det bara att vänta tills imorgon då man ska till Amarillo och äta, det ska bli smaskens! :)

Har nog fortsättningsvis sjukt i halsen, tar sjukt då jag sväljer, men det var värre igår. Så var inte och tog något svalgprov idag, får se hur det känns imorgon om jag far eller inte. Troligen inte. Ingen feber har jag så det är ju bra. Är nu ledig 2 dar så det ska bli skönt att få sova. Förhoppningsvis är det ingen rörmokare, elektriker eller liknande som kommer och stör min skönhetssömn!

Nu blir det nog bara att ta det lugnt o se på tv. Tycker jag förtjänar lite lugn o ro efter en fullspäckad arbetsdag!

Trackback
RSS 2.0