Hemma igen...

Så var man hemma från nattjobbet då. Var en ganska bra kväll, o alla har vi sovit inatt. Sitter nu i soffan o funderar om man borde börja julpynta lite...får se...julgardinerna skulle jag ju kunna sätta opp iaf. Ska till jobbet igen kl. 16 för en andra natt. Och lördagkväll betyder att man inte behöver städa vessorna, jippie! :) Alltid något att se framemot :)

Får se nu om nån elektriker kommer hit idag. Tycker nog att han skulle kunna dra färdigt elen i hela huset nu så man får börja lägga upp nå skivor på väggarna! Är ju inte dragit nån el alls förutom i kvisten o badrummet, så det är alltså ganska många rum kvar.

Tänkte köra över en pupukanin idag då jag kom hem, men den klarade sig! Den satt ute vid vägen då jag skulle svänga in på vår gårdsväg. Sen då jag släppte ut Molly o Whiskas sa jag att de kunde gå ut o leka med deras kompis som hade suttit o väntat på dem...vet ej om de förstod...men Whiskas tyckte nog det luktade lite konstigt i snön där ute...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0