Avkopplande kväll

Har haft en lugn o avkopplande dag efter att vi varit på julmarknad. Har pyntat både inne o ute :) Ännu är inte allt pynt uppe, mera tomtar ska fram samt ljuslyktor. Ikväll har vi också varit i bastun till Johnnys föräldrar. Var skönt att värma sig, speciellt fötterna, efter en dag ute i kylan. Hittade en "fyndlåda" i Johnnys gamla rum (där vi har alla saker som inte ryms i föjset). I den lådan hittade jag mitt presentkort till Salkari som jag har 26€ kvar på och det går ut 16.12! Som jag har sökt! Ja och så hittade jag Johnnys gratisbiljett till bio som han fick som julklapp från jobbet förra året, den måste också användas innan årets slut! Bra fynd alltså! :)

Nu blir det att se lite Indiana Jones o snart gå o sova.

GODNATT o SOV GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0