Badrumsfunderingar

Har varit en slö dag idag. Har nästan gjort ingenting efter att jag kom hem. Huvudvärken har gått om nu så det är bra. Blev grisinrefilé samt franskisar till middag. Ganska gott. Har just varit in i huset o hjälpt till lite. Tejpade skarven mellan gips-skivorna i vardagsrummet o Johnny spacklade. Elektikern var faktiskt hit idag! Otroligt. Men sant.

Fick dock höra att kakelläggaren kommer först NÄSTA vecka! Blir alltså ingen dusch till jul. Vi har ju heller inte beställt badrumsmöblerna ännu, o vem vet hur länge det tar att få dem. Jag ska ju inte ha nåt billigt pilipali från typ prisma (ööö...säljer de helst badrumsmöbler?) nå iallafall så vet jag ju exakt vad jag vill ha o det är beställningsvara. Men ännu har vi inte kommit oss för att beställa. Tror det var via K-rauta man får tag i det jag vill ha.

Bubbelbadkaret vet vi vilket vi vill ha, med vad det i slutändan blir att kosta är svårt att säga före man beställt det.


Badkaret framifrån. Ryms nog bara en person, iaf om man sitter brevid varandra! Hehe


Ovanifrån.

Modellen heter Corona och kommer från http://www.novitek.fi/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0