Julkort o julklappar

Har kommit ett steg närmare i min julklappstillverkning, har haft Johnny att skanna in några foton, dessutom har jag tvättat tillbehören. Får nu se vad det här blir till. Ska försöka knåpa ihop nåt imorgon. Julkort borde också lagas, samma stress varenda år. Får se hur många julkort vi får iår, har ju inte skickat ut nån adressändring...

Adresslistorna har jag hittat, vilken tur att de var där jag trodde! Lite lättare att skicka iväg julkort då man har dem :) Lite jobbigt är det nog då man har nerpackat en massa saker o vet inte om de är här eller vid Johnnys. Trodde ju i nått skede att vi skulle ha flyttat in till jul...men det tar ju alltid längre än vad man tror det här med renovering av ett gammalt hus.

Nu är det slut på lediga dagar igen, jobbar hela helgen lång. 8-16 imorgon, 11-19 på lördag o 8-16 på söndag. Men hellre det än att jobba dubbelnatt, behöver min nattsömn just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0