Inte lätt

Var till stan efter gymmet. Kan konstatera att det inte finns tunikor/klänningar som går just ovanför knäna och är svarta, utan ärm utan extra krusiduller, helt raka samt utan volanger. Men kom dock inte hem tomhänt! Kom ihåg att jag sett en svart/lila mönstrad tunika på Halpa-Halli för en vecka sen. Så for och köpte den! Fast det är väl inte direkt nån julfest klädsel, men so what. Fast, jag vet inte ännu om jag ska ta den nyinköpta tunikan på mig imorgon, eller en gammal svart från skåpet. Svårt att bestämma sig. Hade ju tänkt ha de lila strumpbyxorna, men tar jag den lila/svarta tunikan måste jag ta svarta strumpbyxor. Ja det är inte lätt detta!

Får väl ägna morgondagen åt att prova kläder och besluta mig för vad jag ska ta på mig. Får inte heller glömma att jag måste packa resväskan imorgon för snart är det Stockholm som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0