-26 grader ute!

Nu får det nog räcka till med kylan!! Har frusit precis hela dan, ute som inne! Värst var ju vid massören då jag bara låg o skakade o han frågade om jag fryser...JO NÅ LIIITE BARA! Börjar alltid frysa vid massören, men idag var det nu riktigt hemskt vad jag frös, var ingen njutning alls att få massage då man bara låg o spände sig av att man frös!


Mätaren inne i huset. Visade dock -26 i bilen.

Imorgon och på julafton har de ju lovat ÄNNU kallare! Usch o blä! Tror jag stannar inne. Synd bara att man måste jobba 7-15 imorgon. Vill ha jullov jag nuuu! Men man får ju vara ledig julafton o juldagen, men det blir ju bara en kort helg. Får se framemot trettondagshelgen då jag har 5 dar ledigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0